Vilkår
FORETAKSINFORMASJON
Org.nr.966378034, Tromsø Farvehandel, Tromsø Farvehandel HAFA AS
Kontaktdetaljer:
Postadr./besøksadr. Storgt.81 (Torgcentret), 9008 TROMSØ, tlf: 77682514, epost: post@tromso-farvehandel.no
PRODUKTINFORMASJON OG PRIS
Produktinformasjon
Vi gjør vårt beste for å gi korrekte opplysninger om produktene. Samtidig tar vi forbehold om at det kan forekomme feil i produktopplysninger og fargepaletter. Samt at varer kan være utsolgt.
Priser
Alle priser er i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet som avgifter, gebyr og leveringskostnader.
Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!
SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER
Ekspedering av ordre
Vi pakker og sender varene så snart som mulig.
Leveranse
Vanligvis vil varene sendes fra oss innen 1-3 virkedager etter at ordren er mottatt. Dersom det er tomt for en vare som er bestillt vil vi ta kontakt med deg på telefon eller epost.
Frakt
Vi sender varene med Posten Norge. Kostnader forbundet med frakt er kr 89,-, med mindre annet er spesifisert på det enkelte produkt.
Betaling
Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra oss til kunden.
Personopplysninger
Tromsø Farvehandel behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.
Kortinformasjon
Når du handler hos Tromsø Farvehandel blir betalingen behandlet av Nets som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og Mastercard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
RUTINER FOR RETUR AV VARER
Avbestilling
Dersom du ønsker å avbestille varene må du ta kontakt med oss så snart som mulig, da vi sender varene normalt første arbeidsdag vi har mottatt ordren.
Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Tromsø Farvehandel skriftlig melding (e-post, telefaks eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Tromsø Farvehandel vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).
Angrerett
I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettskjema (som lå vedlagt i forsendelsen),
du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettskjemaet.
Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med Tromsø Farvehandel informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.
Garanti
Om de mottatte produkt er skadet eller ødelagt, kan kjøper få hel eller delvis refusjon, eller nytt erstatningsprodukt. Vi trenger da visuelt bevis (video eller bilder) på skaden. Klagen må komme rett etter varene er pakket ut. Uten riktig dokumentasjon, må vi regne med at skaden skjedde etter at produktet var levert. Da må skaden ansees å ha kommet etter produktet er mottatt.